Бесплатная доставка!
Iga ettevõtte vereringeks on uute klientide katkematu voog. Hoolimata sellest, kui palju praegused kliendid teilt ostavad, on uute klientide võitmine alati tähtis. Pole vahet, kas olete müügi-, turundus- või tegevjuht – kui teie ülesanne on hoida äri käimas, vajate te strateegiat, mille abil tuua uusi kontakte ning neid ka ostma panna. See raamat just sellist mudelit pakubki.
See õpetab, kuidas
Raamatu autor Mike Weinberg on ise suure müügikogemusega ning töötab müügikonsultandina. Ta toob rohkelt praktilisi tüüpiliste müügivigade näiteid ning annab juhised, kuidas neid vigu ära hoida. Tema nõuanded tabavad täpselt müügi valupunkte, sest need on autorile omast kogemusest hästi teada. Ta ei eita, et uute kontaktidega ühenduse võtmine on müüja jaoks sageli kõige raskem samm, ja väidab, et ükski müügimees ei ole automaatselt uute klientide otsimise lainel. Ta tunnistab, et igal potentsiaalsel kliendil on käepärast kaitsekilp, mille ta esimesel võimalusel müüja vastu tõstab. Kuid Mike Weinbergil on varuks hulk häid nõuandeid, kuidas neist takistustest üle saada. Tema põhimõte on, et müük on lihtne, seda pole vaja mingi trikitamisega keeruliseks ajada.
Müümise lihtsad põhitõed peavad aga olema hästi selged ning võtted hoolikalt teravaks lihvitud ja kätte õpitud.
34,97 €
-9%