Rahva Raamat logo
Kategorijas
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategorijas
0
0
Grāmatas
triangle icon
0
0
triangle icon
0
0
E-grāmatas
triangle icon
0
0
Spēles
triangle icon
0
0
Skola un birojs
triangle icon
0
0
Dāvanas
triangle icon
0
0
triangle icon
0
0
Tehnika
triangle icon
0
0
Atlaides
triangle icon
delivery icon

Piegāde ir bezmaksas!

home icon

E-raamat: HEA KLIENDIKOGEMUSE KÜMME PÕHIMÕTET

ebook
E-raamat: HEA KLIENDIKOGEMUSE KÜMME PÕHIMÕTET
gallery icon
Galerija
E-grāmata
E-grāmata

E-raamat: HEA KLIENDIKOGEMUSE KÜMME PÕHIMÕTET

Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse.

Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis.

Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida.

Selles raamatus on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid.

Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014.

[object Object] icon

Sīkāka informācija

Pieejamība veikalos
33,50 €

30,43 €

-9%
delivery icon